2012. október 25., csütörtök

Negyedik díj.

Ismét kaptam egy díjat, immáron ez a negyedik, és ezért hihetetlenül hálás vagyok.:')








1. Selena Gomez a példaképem és a legnagyobb inspirációm.
2. Harry Styles a pasim... Na jó nem.:"D MÉG nem.
3. Lassan három éve Belieber vagyok.
4. Imádok enni.
5. Szeretem a telet.
6. Komoly weheartit függőségem van.
7. Austin Mahone a másik férjjelöltem, Harry-n és Justin-on kívül.:DDDDDDD:$
8. Nagyon szeretek olvasni, de csak abban az esetben ha felkeltette az érdeklődésem az a bizonyos könyv.
9. Felnőttkoromban komolyan szeretnék foglalkozni az írással, de a divatvilág is érdekel.
10. Nagy rajongója vagyok A Szent Johanna Gimi című könyvsorozatnak.
11. Nincs olyan nap hogy ne hallgatnék zenét. Zene nélkül el sem tudom képzelni az életet.

2.)
1. Ki a kedvenced? Ha arra gondolsz hogy a One Direction-ből, akkor Harry baby.:DDDDDD
2. Szereted a kakaót? Határozottan.
3. Miért írsz? (mi imponált, vagy mi xd) Nagyon szeretek írni. Inkább így tudom kifejezni magam, mint szavakkal. Nagyon sok ki nem mondott gondolatom van, és úgy érzem az írással ezeket mások tudtára is adhatom.
4. Van háziállatod? Van, egy oltári aranyos kutyus.:3
5. Legnagyobb álmod? Hogy világhírű író és dalszövegíró legyek (igen, ez is nagy álmom), vagy divattervező, és Londonban lakjak Harry Styles-szal, aki történetesen a férjem lesz. (Oké, ezt egy kicsit nehéz lesz megvalósítani, de soha ne mondd hogy soha.)
6. Mit gondolsz a vegákról? Szerintem érdekes életmódot folytatnak, de ha ők így érzik jól magukat, akkor hát ez van.
7. Laknál Londonban? Legnagyobb álmom hogy ott élhessek!
8. Mi leszel, ha nagy leszel? :P Író, dalszövegíró. Esetleg divattervező. Legalábbis remélem.:D:D
9. Milyen tanuló vagy? Jeles. Nem kitűnő, de nem állok messze tőle.
10. Mikor szoktál írni? Általában későeste, de nagyon ritkán délelőtt is.
11. Hogy tetszik a LWWY? Fenomenális. Imádom.

3.)
Most nem küldöm tovább senkinek, mert akiknek díjat szántam, azok korábban már megkapták.

Még egyszer nagyon köszönöm!:)


2 megjegyzés: