2013. január 24., csütörtök

9. és 10. díj..:)

Ismét két díjjal lettem gazdagabb, aminek nagyon-nagyon örülök!


1.




Köszönöm 



Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)


1. Mi a keresztneved, hogy becéznek? Etelka, és Etusnak becéznek.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni? Miley Cyrus I hope you find it című dalán, a One Direction Little Things című számán, és Demi Lovato-tól a Skyscraper-ön és a Believe in me című dalán.
3. Félsz a sötétben? Igen!
4. Szerelmes vagy valakibe? Nem nevezném szerelemnek...
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami történt veled életedben? Velem mindennap történnek ciki dolgok, sokáig tartana a legcikibbeket felsorolni.:DDDD
6. Gondolatban öltél már meg valakit? Khm... Hát, nem megöltem, csak elláttam a baját.
7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? Szerintem attól is függ, hogy hogyan állunk hozzá a dolgokhoz.
8. Van olyan dolog amit a szüleidnek sem árultál el? Nem olyan régen még volt, de most már nincs.
9. Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek érzel? Nem gondolom, hogy cikinek kellene éreznem mások előtt bármit is azok közül, amiket hallgatok.
10. Kiskorodban sírtál ha szurit kaptál? Általában igen, de emlékszem, anyukám egyszer azt mondta, hogy ha most kibírom sírás nélkül, akkor kapni fogok egy nagyon szép ruhát. Na akkor nem sírtam.:D:D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? Hű, ez egy jó kérdés. Nem tudom.
12. Szoktál álmodozni? Hah, de még mennyit!
13. Járnál Chace Crawforddal? Cseppet idős hozzám.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? Kettőt. Először egy fiút, aztán egy lányt. A neveiken még nem gondolkodtam. Azt hiszem van még időm ezt megtenni.:3
15. Adni vagy kapni jobb? Adni a legeslegjobb!
16. Titkom. Nagyon bizonytalan vagyok magammal kapcsolatban, és ezért sokszor buta és meggondolatlan dolgokat csinálok.
17. Bakancslista: Túl sok lenne most leírni mindazt, ami már szerepel a bakancslistámon.



Ugyanezt a díjat adta nekem

4 megjegyzés:

  1. megérdemelted ugyanis ez egy nagyszerű blog ne hallgass a szjg-s hozzáfűzésekre :) továbá azt szeretném kérdezni hogyan tegyem be a képeket oldalra a blogomban mert nekem nem megy :)
    köszönöm a segítséget :) imádlak :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aaa, de aranyos vagy!:") Köszönöm!<3 Mármint úgy érted, hogy ide oldalra?:)

      Törlés
  2. igen :)))
    mikor lesz uj rész???? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, van egy olyan menüpont a tervezésben, hogy elrendezés. És ott van jobboldalt, hogy modul hozzáadása, ott pedig egy olyan, hogy kép. És ott kell. Remélem sikerült normálisan elmagyaráznom.:D:D Hát, új rész nem tudom mikor lesz, eléggé el vagyok maradva vele, de igyekszem minél hamarabb végezni vele.:)

      Törlés