2012. december 15., szombat

Hatodik díj

Blogom megkapta a hatodik díját is, aminek nagyon örülök!

Köszönöm  !



1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!
1.)
1. Selena Gomez a példaképem. 
2. Számomra az írás nem csak hobbi, én ezzel szeretnék foglalkozni. Így tudom magam a legjobban kifejezni.
3. Nagyon szeretek fényképezni. 
4. Az egyik kedvenc előadóm Ed Sheeran.
5. Hatalmas rajongója vagyok a Szent Johanna Gimi könyvsorozatnak. 
6. Néhány évvel később szeretnék Angliában - azon belül is Londonban élni.  
7. Nagyooon szeretek enni.(L):DD
8. Belieber vagyok lassan három éve. 
9. Miley Cyrus és Demi Lovato is a kedvenceim közé tartoznak. 
10. Az olvasás az egyik kedvenc időtöltésem. 
11. Képes vagyok órákat eltölteni zenehallgatással. 

2.)
1. Miért lettél Directioner? Valami megfogott a fiúkban. Meg úgy egyszerűen szimpatikusak voltak. Nagyon megszerettem őket. És igazából olyan lazák és viccesek, hogy nem is lehet nem szeretni őket.
2. Mi vett rá a blogolásra? Hát, annak idején az, hogy kialakult egy történet a fejemben, amit másokkal is meg akartam osztani.
3. Van/volt olyan álmod, amit szeretnél valóra váltani? Ha olyan álomra gondolsz, amit éjszaka álmodtam, akkor azok közül talán az, amikor Harry megcsókolt. Na, azt szeretném valóra váltani.:DDD
4. A zene milyen hatással van Rád? Zene nélkül el sem tudnám képzelni az életemet.
5. Álom város/ország? London! És magától értetődően Anglia.
6. A 1D-n kívül milyen zenéket szeretsz még? Justin Bieber, Ed Sheeran, Miley Cyrus, Demi Lovato, Selena Gomez, Taylor Swift.
7. Milyen nyelveken tudsz még - a magyaron kívül :p? Németül elég jól, angolul pedig egy kicsit.
8. Kedvenc számod? Hű, abból sok van, de ha most perpillanat ki kellene egyet emelni, akkor Taylor Swift-től az I knew you were trouble. És Ed Sheeran-től a Give me love.
9. Eddig mennyi blogod volt? Kettő.
10. Ha valamelyik híresség a családtagod lehetne, kit választanál? Selena Gomezt.:3
11. Van háziállatod? Ha igen, milyen? Egy keverékkutyám.

3.) és 4.)
Ezt most kihagyom, mert nem tudom kinek küldhetném tovább.  

5 megjegyzés:

  1. énis küldenék egyet:DD http://millastory3.blogspot.hu/2012/12/dij.html

    VálaszTörlés
  2. Csillagom, "Angolul egy kicsit"? Hat szerintem teljesen jol beszelsz agolul, es megjegyeznem, hogy az en blogomat gond nelkul megerted :D Az mar nem csak "kicsit" jo :D hanem nagyon <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy!:') Hát, azért sok mindent tudok már, de én egyszer úgy szeretném beszélni az angolt, ahogy te! <3

      Törlés
  3. http://lullaby-altatodal.blogspot.hu/2012/12/first-award.html
    Itt van még egy.:))

    VálaszTörlés