2013. február 10., vasárnap

11. díj. Juhééé!

Nagyon-nagyon örülök az újabb díjnak, amit kaptam!
Köszönöm Mercédesz Zsámbék! (http://therewasnoquestionoflove.blogspot.hu/)





Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre. 
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek. 


1.
1.) A példaképem Selena Gomez. 
2.) Elég visszahúzódó, nehezen megnyíló lány vagyok. 
3.) Nagyon kevés olyan ember van, akinek őszintén tudok beszélni a problémáimról. 
4.) A kedvenc időtöltéseim közé tartozik a rajzolás és a festés is. 
5.) Író szeretnék lenni. 
6.) Azonban ha az írás nem jönne be, szívesen lennék cukrász vagy szakács is. 
7.) Nagyon szeretek olvasni. 
8.) Azokon a napokon, amikor nagyon magam alatt vagyok, megnézem Demi Lovato Stay Strong című dokumentumfilmét az élete legnehezebb időszakáról és a gyógyulásáról. Ez mindig képes belém erőt önteni. 
9.) Három éve Belieber vagyok. 
10.) A kedvenc városom London. 
11.) Nagyon, nagyon, nagyon szeretek enni. 

2.
1. Miért kezdtél írni? Egy hirtelen elhatározás miatt kezdtem el. De azt hiszem nagyon jól tettem, mert így rájöttem, hogy mennyire szeretem is ezt csinálni.
2. Mennyi idős vagy? Lassan 15 éves vagyok.
3. Mi a beceneved? :D Etus. Vagy Selena. Hihi.:3
4. Ki a kedvenc színészed? Ha színésznő is lehet, akkor Selena Gomez.
5. Kedvenc énekes? Justin Bieber! Egyértelműen. Énekesnőkből pedig Demi Lovato és Miley Cyrus. Meg Lana Del Rey.
6. Kedvenc banda? One Direction, of course.:DD És a Little Mix.
7. Hányan olvassák jelenleg a blogod? Jelenleg 70.000 körüli a blog látogatottsága.
8. Hány feliratkozód van? 69. Haha.
9. Miért kezdtél írni? Mert megszületett egy ötlet a fejemben, amit gondoltam megosztok másokkal is.
10. Hány blogod van? Kettő. Illetve ha úgy vesszük három, de a legelső az még nagyon kis vicces volt.:DD
11. Mi a kedvenc elfoglaltságod? Rajzolás, festés, olvasás. 

3. és 4.
Én ezt most kihagyom, mivel mostanában nem sok blogot olvasok. De köszönöm még egyszer!:)

8 megjegyzés:

  1. legyen már új. nembirom :cc
    *eszti

    VálaszTörlés
  2. Szia, Etus!
    Megvan a 11 díjad. Gratula! Ez is azt mutatja, hogy milyen nagyszerűen írsz! :)
    Kisses, Dal.xx

    VálaszTörlés