2013. április 17., szerda

Bejelentések

Helloka!<3

Ez még nem új rész, viszont lenne néhány közölnivalóm.
Az első az, hogy csináltam a blognak egy Facebook-oldalt, amire nagyon-nagyon megköszönném, ha nyomnátok egy tetsziket. http://www.facebook.com/YouBringMeCloserToWhoIReallyAm?fref=ts ezen a címen megtaláljátok. Tényleg megköszönném, ha csatlakoznátok az oldalamhoz.<3 
A másik bejelentésem pedig a következő lenne: Ebből a blogomból már csak pár rész van hátra, de(!) ne csüggedjetek, mert tervezem, hogy amint ezt tisztességesen és kereken befejeztem, kezdek egy új történetet, ami ugyanilyen 1D-s témában fog íródni, csak annyi változás lesz benne az előbbiekhez képest, hogy bekerül a sztoriba Justin Bieber is. Remélem, hogy azt is szívesen olvasnátok tőlem. 
Nos, lényegében ezek voltak azok a dolgok, amiket tudatni akartam veletek, kedves olvasóim. 
Az új részről annyit, hogy igyekszem haladni vele, de elég kevés időm van. Viszont tényleg iparkodni fogok a megírásával. 

Szeretlek titeket.<3

14 megjegyzés:

  1. Szia!! Az egyik az ,hogy kb. hány részes lesz ez a blog! Am másik pedid hogy imádnám ha bekerülne JB (im beliber and directioner)!!! Mikor lesz a kövi rész? Puszi:Lolaaa...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát, harmincvalahány részesre tervezem, körülbelül harmincötnél nem többre. Na, ennek örülök.:') Hú, azt nem tudom, hogy mikor leszek kész a következő résszel, mert most eléggé el vagyok maradva.:/ De igyekszem sietni! Puszi!

      Törlés
  2. Én biztos hogy a következő blogodat is szívesen elolvasom, ahogy az előzőt is elolvastam (és mit ne mondjak imádtam!). Szóval hajrá! Várom a kövit. XD

    VálaszTörlés
  3. Aaaaaww... :( vege lesz? Jaj pedig annyira szerettemm!! Dde remelem a kovi blogod is ennyire jo lesz vagy meg jobb!! 0.0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy szeretted! De tudod, egyszer mindennek vége van...:) Igyekszem egyre jobb és jobb lenni, úgyhogy remélhetőleg abból is ki tudok majd hozni valami érdekes, élvezetes dolgot.:)

      Törlés
  4. Mikor megláttam ,hogy vége lesz a blognak könnyek szöktek a szemembe:/. A blog ami rengeteget segített nekem amiből sokat tanultam.Újra megszerettem az olvasást.Etus köszönök neked mindent amit adtál az írásoddal.! A szereplők akiket úgy megszerettem Jade Grace April Carter és mindenki.! Mikor megláttam hogy van új rész szinte ugráltam örömömben.!:) hiányozni fog a blog NAGYON fog hiányozni:(. Imádom ahogy írsz,a rajongód vagyok.!:)Végtelen sokat tudnék még irni de a lényeg hogy KÖSZÖNÖM.! Nagyon imádom a blogot.:)<3<3
    Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lili! Kimondhatatlanul nagy örömmel tölt el az, hogy szeretted és szereted a történetet, valamint a szereplőket egyaránt! Annak pedig szintén nagyon örülök, hogy a rajongómnak nevezed magad.:') Ez nekem hihetetlenül sokat jelent, nem is tudod elképzelni, hogy mennyit! Ugyan, nekem van mit köszönnöm.:')<3

      Törlés
  5. Szia:)
    Sajnàlom ,hogy vége lesz ennek a történetnek...màr Grace is magabiztos lett, de majd kivàncsi leszek ,hogy alakul a vége mi lesz Grace apjàval milesz és a többiekkel ,hogy fog lezàrulni.:)
    Na de én is biztos olvasni fogom a következő blogodat is.! És hajrà csak így tovàbb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát, remélem meg leszel elégedve a befejezéssel.:) Ennek nagyon örülök! És köszönöm.:)

      Törlés
  6. Mikor lesz uj resz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igyekszem ma vagy holnap hozni az új részt.:)

      Törlés
  7. Szia.
    Jó, oké, ez sokkolt! Én még azt hittem, hogy lesz egy második évad... mindegy, egyszer mindennek vége. Mindennek. Ahogy ennek is.
    Remélem most nem fogsz megsértődni, de nekem a másik blogodon a történet jobban tetszik, mint ez... és nem, nem azért, mert hosszabb volt a történet... igazából nem tudom megmagyarázni, hogy miért. A facebook oldalt pedig majd "tetszikelem", ofc.
    Btw, úgy olvasnék tőled egy olyan történetet, aminek a vége nem az a tipikus 'boldogan, szerelmesen élünk együtt, míg meg nem halunk'... tehát én valami olyasmire gondolok, minek a végén pl. a főszereplő férfi vagy nő meghal... vagy az egyik kiszeret a másikból. Esetleg olyat, hogy a férfi összejön egy másik csajjal, pedig még mindig az exébe szerelmes. Vagy fordítva. Érted, nem?! Olyat, aminek az utolsó pár része szenvedős, depis, siratós. Az elején minden ok, de a végére jön a feketeleves. |
    Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a történet vége. Mi lesz Grace-el és családjával, Harryvel, a
    bandával, April-el, Carter-rel (az a fiú olyan cuki, haha), esetleg Shay-el (meghal vagy talál magának
    pasit.
    Ennyit akartam, kisses, Dal.xx <3! Lots of love. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem, ebből nem lesz.
      Egyáltalán nem sértődtem meg, ez a te véleményed, amit én abszolút elfogadok. Vannak olyanok is, akiknek például ez tetszik jobban. Ezt mindenkinek szíve joga eldönteni.
      Hát, lehet hogy egyszer egy ilyet is kellene írnom, de az az igazság, hogy én nem vagyok olyan, aki szereti ezeket a befejezéseket. Én azt szeretem, ha a végén - részben - minden rendbe jön. De remélem, hogy akkor is szívesen olvasod az írásaimat a továbbiakban, ha nem olyan lesz a vége, amilyenre te számítottál, vagy amilyet te elképzeltél!
      De egyébként köszönöm, hogy kifejtetted a véleményed! Puszi!<3

      Törlés